سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : چهارشنبه 91/7/5 | 11:53 صبح | نویسنده : عبدالله اسدی

فـال روزانه  1391/07/5


فال روزانه متولدین فروردین

 

امروز ممکن است به حساب خود سری بزنید و ببینید پولی که دارید از آنچه که فکر می کرده اید کمتر است. البته این موضوع جدی نیست ولی می تواند ناامید کننده باشد.

پیش بینی روابط شما: اگر با کسی بحث می کنید مکالمه را آنقدر ادامه بدهید تا همه چیز روشن شود و هردوی شما راضی شوید. هیچ چیز را مبهم باقی نگذارید.

پیش بینی شغل شما: دیگر به فکر شغل قدیمی خود نباشید چون دیگر به دردتان نمی خورد. وقت آن رسیده که کاری جدید را آغاز کنید. از همین امروز جست و جو را آغاز کنید.

 فال روزانه متولدین اردیبهشت
بر اهداف خود تمرکز کنید تا انگیزه های مرده تان دوباره زنده شوند. نگاهتان را عمیق تر کنید تا مسائل سطحی شما را به خود مشغول نکند.

پیش بینی روابط شما: هنگام صحبت با کسی که دوستش دارید کمی آهسته تر و شمرده تر صحبت کنید و هرجا لازم بود توضیح بدهید. در غیر این صورت او گیج و سرگردان خواهد شد.

پیش بینی شغل شما: کاری که از شما می خواهند و توقعاتی که از شما دارند زیاد است؟ نا امید نشوید. به آنچه در اطرافتان می گذرد توجه کنید. از خود بپرسید که چه تغییراتی لازم است و به محض تصمیم گیری وارد عمل شوید.

فال روزانه متولدین خرداد

 راه های تازه ای برای انجام کارهای عادی و معمولی پیدا خواهید کرد به طوری که از خود می پرسید چرا این روش ها قبلا به ذهنتان نرسیده بود. سعی کنید این انرژی تازه را به سایر قسمت های زندگی خود انتقال دهید.

پیش بینی روابط شما: عشق ورزی نوعی مهارت است که مانند سایر مهارت ها به تمرین نیاز دارد. اگر در مقابل دیگران بیش از حد غرور نشان دهید یا احساسات واقعی خود را پنهان کنید هرگز ارتباطی را که باید و شاید با شما برقرار نخواهند کرد.

پیش بینی شغل شما: شما را وادار می کنند کاری را در زمانی اندک انجام دهید. غیرمنطقی است، نه؟ توصیه می کنیم به جای عصبانیت سعی کنید با گفت و گو طرف مقابل را متقاعد کنید.
  

 

 

فال روزانه متولدین تیر

بعضی رویدادها از کنترل شما خارج بوده اند پس چرا خود را به خاطرشان سرزنش می کنید؟ شاید آن کسی که سزاوار سرزنش است شما نباشید.

پیش بینی روابط شما: شما حرف زدن را دوست دارید و امروز از آن روزهایی است که دوست دارید به حرفتان گوش کنند و با شما مکالمه برقرار کنند. اگرچه ممکن است طرف مقابل سکوت را ترجیح بدهد.

پیش بینی شغل شما: امروز بدون نگاه به گذشته پیش بروید. کارهای شما ممکن است از نظر دیگران عجیب و یا عجولانه باشد، اما نگران نباشید چون در پایان روز آنها هستند که پشیمان می شوند.

 

 
فال روزانه متولدین مرداد 

 

 

 

امروز چون در مورد چیزی مطمئن نیستید ترجیح می دهید سکوت کنید، اما ناگهان در موقعیتی قرار می گیرید که به گفتن چیزی مجبور می شوید.

پیش بینی روابط شما: کسی به خانه شما می آید و ممکن است تنها هدفش غیبت و از این و آن گفتن باشد. هرچند شما کسی نیستید که هیزم روی آتش بریزید و آن را شعله ورتر کنید.

پیش بینی شغل شما: شما از انگیزه و اراده کافی برای تکمیل این مرحله از کار خود برخوردار هستید. الان وقت بهانه آوردن نیست بلکه وقت کار و فعالیت است. در مورد قضاوت دیگران نگران نباشید.
 
 

 

فال روزانه متولدین شهریور    

 

راجع به آینده خوش بین هستید ولی هنوز برای آن برنامه ریزی دقیقی نکرده اید. همه چیز در ذهنتان در هم برهم است اما چشم انداز کلی آینده تان را مثبت می بینید.

پیش بینی روابط شما: گاهی بر آنچه به آن اعتقاد دارید پافشاری می کنید. ظاهر آرامتان این را نشان نمی دهد ولی هیچ دلیل و برهانی شما را قانع نخواهد کرد. به همین دلیل است که بعضی ها در بعضی مواقع ترجیح می دهند با شما وارد مکالمه نشوند.

پیش بینی شغل شما: توصیه های شما کارساز شده و همکاران سعی می کنند طبق گفته شما عمل کنند. آنها در دل از شما متشکرند.
فال روزانه متولدین مهر
اگر از قدرت خلاقیت خود استفاده کنید چیزهای کوچکی که می خواهید ولی تقریبا هرگز آنها را انجام نمی دهید آسان خواهند شد.

پیش بینی روابط شما: شاید حس کنید کسی که قبلا دوستش داشته اید می خواهد دوباره نزدتان برگردد. شاید ارزشش را داشته باشد که مدتی راجع به این قضیه فکر کنید و آن را بسنجید.

پیش بینی شغل شما: به جای آنکه بر موقعیت کنونی پافشاری کنید و از آنچه که دارید محافظت کنید، بهتر است از چیزی که دیگر به دردتان نمی خورد دل بکنید و به دنبال تجارب تازه باشید.

فال روزانه متولدین آبان

 

 

 

تا رسیدن به هدف راهی طولانی در پیش دارید و ممکن است کسانی که به آنها امیدوار بوده اید به شما کمک نکنند. ولی هرگز نا امید نشوید چون خدا را دارید.

پیش بینی روابط شما: یک تماس تلفنی طولانی ولی مهم از جانب یک دوست صمیمی خواهید داشت. در این مکالمه مسائلی مطرح می شود که مستلزم دقت و توجه هستند و ممکن است نگرانتان کنند.

پیش بینی شغل شما: با کسانی معشرت کنید که شجاع هستند و از شکیت نمی ترسند.  مهم است که این افراد در کنار شما باشند نه در مقابل شما. اضافه شدن این افراد به تیم شما بر قدرت آن خواهد افزود.

 

فال روزانه متولدین آذر

 

به حساب بانکی خود دقت کنید. پس انداز شما از آنچه که انتظار می رود کمتر است. نترسید ولی بیشتر مراقب باشید. پول جمع کردن راحت تر از چیزی است که فکر می کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز خواهید دید که می توان از طریق مکالمه و مذاکره با دیگران ارتباطی عمیق و خوب برقرار کرد. اگر می خواهید چیزی را به عزیزانتان بگویید در انتخاب کلمات دقت کنید.

پیش بینی شغل شما: از کسانی که همیشه کار خود را به کار دیگران ترجیح می دهند و به هیچ کس غیر از خودشان فکر نمی کنند ناراحتید. بهتر است در مورد این افراد قضاوت نکنید بلکه وجود آنها را بپذیرید و با آن کنار بیایید.
 

 

فال روزانه متولدین دی

 

 

خانه و خانواده در حال حاضر بزرگترین اولویت شما محسوب می شود. خانه جایی است که در آن به آرامش واقعی می رسید پس با بحث ها و تنش های بی اساس آن را متشنج نکنید.

پیش بینی روابط شما: دلیلی ندارد کسی که دوستش دارید مثل شما فکر کند. در حال حاضر تنها چیزی که لازم است انجام دهید درک احساسات او است. شما که او را از ته دل دوست دارید تمام تلاش خود را بکنید تا  ذهنی آرام داشته باشد.

پیش بینی شغل شما: امروز انرژی شما به خوبی با انرژی دیگران هاهنگ می شود و شرایط را برای برقراری یک رابطه خوب و منطقی مهیا می کند. در هر کاری که قبول می کنید به پیشرفت های جالب توجه دست می یابید.


فال روزانه
متولدین بهمن


تایید دیگران لزوما به معنی موفقیت شما و موفقیت دیگران به معنی شکست شما نیست. گاهی موفقیت چزی نیست که ما در ذهن داریم، پس اینقدر ذهن خود را درگیر رقابت و موفقیت نکنید.

پیش بینی روابط شما: احتمالا به گروهی می پیوندید که با گذر زمان نقش مهمی در زندگی شما پیدا می کنند. شما با این افراد راحت هستید  و از حمایت آنها برخوردار می شوید.

پیش بینی شغل شما: روندی که در پیش گرفته اید در واقع درست و اصولی است ولی توصیه می شود  نسبت به کسانی که با آنها برخورد دارید قاطعانه تر برخورد کنید در غیر این صورت هرگز آنها را با خود همراه نخواهید کرد.

 

 

فال روزانه متولدین اسفند

 

هدفی در سر دارید ولی از انگیزه و انرژی لازم برای رسیدن به آن برخوردار نیستید. اگر همین امروز شروع به تلاش نکنید وقتتان هدر خواهد رفت و ممکن است کار از کار بگذرد.

پیش بینی روابط شما: کسی را دیوانه وار دوست دارید، آنقدر که او را تنها در کنار خود می خواهید. اما یادتان باشد وابستگی بیش از حد می تواند هم شما و هم او را خسته کند.

پیش بینی شغل شما: ترجیح می دهید ساکت در گوشه ای بنشینید  و کارهایتان را انجام دهید. از اینکه کسی در کارتان دخالت کند بیزارید ولی دیگران این را به حساب غرور یا سردی شما می گذارند. اگرچه تغییر شخصیت کار ساده ای نیست، ولی با تمرین و تکرار می توان بعضی نقاط ضعف شخصیت خود را بهبود بخشید.




  • بن تن | قالب وبلاگ | دنیای اس ام اس
  • aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa گالری عکس
    دریافت همین آهنگ

    قالب وبلاگ

    aaaaaaaaaaaaa
    آخرین قیمت گوشی موبایل